پس از مطالعه مبحث جلسه اول و دوم که لینک آن را در زیر قرار می دهم مبحث جلسه سوم را شروع می کنم.
آموزش نرم افزار ورد جلسه 1
نحوه نوشتن نامه اداری در ورد آموزش جلسه 2
پس از مطالعه دو بخش قبلی بخش سوم را مطالعه نمایید.
ابتدا متنی که در جلسه قبلی نوشته ایم و در فایل ذخیره کرده ایم را باز کرده و سپس برای ایجاد حاشیه دور متن از سربرگ DESIGN به معنی طراحی گزینه page borders به معنی حاشیه صفحه کلیک می کنیم.فیلم زیر را مشاهده فرمایید.
شما می توانید ضاخمت کادر و شکل آن را با توجه به فیلم تغییر دهید.
حال ما میخواهیم جدولی به شکل زیر را به متن اضافه کنیم.
از سربرگ Insert به معنی درج کردن گزینه Table به معنی جدول را انتخاب می کنیم(معنی دیگر آن میز می باشد).
برای کشیدن جدول چند حالت وجود دارد
حالت اول) تعداد سطر ها و ستون ها مشخص است
مثلا جدولی می خواهیم بکشیم که تعداد 9 ستون و 2 ردیف داشته باشد.
معنی کلمات : row= ردیف columns = ستون
در این حالت روی گزینه INSERT TABLE کلیک می کنیم.
مطابق فیلم