نحوه تعویض سیمکارت رایتل در پورتال نمایندگان

0
22

با سلام خدمت نمایندگان محترم شرکت رایتل

برای تعویض سیمکارت حضور خود شخص همراه با کارت ملی جدید و یا شناسنامه طرح جدید که روی آن کدملی هک شده است اجباری می باشد.

برای تعویض سیمکارت رایتل از طریق پورتال نمایندگان وارد هات لاین خود شوید.

روی گزینه ثبت نام و خرید نگه داشته سپس گزینه امور نمایندگی ها را انتخاب و سپس ورود نمایندگان را انتخاب می نمایید.

 

در این مرحله شماره هات لاین خود سپس کد امنیتی را وارد کرد.

لازم است سیمکارت هات لاین خود را روشن نگه دارید.در مرحله بعد کد امنیتی که از طرف شرکت رایتل به هات لاین شما ارسال می شود را وارد کنید.

 

بعد از وارد نمودن کد اعتبار سنجی پیامک شده وارد پنل نمایندگان می شوید.

پس از ورود به سامانه نمایندگان از قسمت خدمات که در انتهای پنل نمایندگان است گزینه تعویض سیمکارت را انتخاب می کنید.

در مرحله بعد ابتدا شماره کارت ملی مشترک را وارده می کنید.در مرحله بعدی گزینه بر روی شخص دارای سیمکارت است به صورت خودکار فعال می باشد و شما باید در مرحله سوم که شماره تلفن همراه است شماره دیگری از شخص را وارد کنید تا کد احراز هویت برای او صادر گردد.

نکته:

1)شخص سیمکارت دیگر به نام خودش ندارد و سیمکارت رایتل خود را هم گم کرده است

در مرحله دوم فاقد سیمکارت را انتخاب کرده و شماره شخص دیگری که در دسترس ایشان است را وارد می کنیم تا کد برای آن شخص ارسال شود

2)شخص سیمکارت رایتل را در گوشی خود روشن دارد و صرفا جهت تغییر سایز سیمکارت یا … به شما مراجعه کرده است

در مرحله سوم همان شماره را وارد کرده و کد احراز هویت دریافت می گردد و پس از طی مراحل سیمکارت داخل گوشی میسوزد.

پس از انجام مراحل کد اعتبار سنجی برای شخص ارسال میگردد که در مرحله بعد توسط شما در باکس مورد نظر ثبت میگردد.و در مرحله بعدی شماره مورد نظر جهت تعویض سیمکارت ثبت می شود.

در مرحله سوم که ورود اطلاعات تعویض سیمکارت است سریال سیمکارت خام را وارد کرده سپس علت تعویض سیمکارت را مشخص کرد و در مرحله آخر رسید تعویض سیمکارت را پرینت گرفته و در کادر مستطیل شکل وسط  کارت ملی جدید یا شناسنامه جدید قرار می دهیم و دو بار از روی ان پرینت گرفته و از مشترک امضا و اثر انگشت میگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here